and so this is christmas

Jag har den där låten på hjärnan, den med John Lennon och Yoko Ono. Den är fin. Och bra.
Nu har vi för övrigt sett på de obligatoriska tv-programen och ätit och öppnat klappar. Jag och Marián hade gjort jättefina kort till några. Maha.

Jag blev faktiskt väldigt nöjd med mina klappar i år. Jag hade inte räknat med så mycket, eftersom att jag fick en kamera för inte så länge sen. Men jag fick endel från min lista. För ja, jag skriver fortfarande önskelistor. Jag skickar inte längre iväg dem till tomten, men jag har en som jag skriver upp saker jag vill ha på. Sen några veckor innan jul skriver jag ut den och sätter upp den på kylskåpet.

Bland annat fick jag:
♥ iPod nano
♥ Blow (film, med Johnny Depp och Pénelope Cruz, som är bäst)
♥ Enjoyment (musik-dvd med Kaiser Chiefs)
♥ Var är Alaska? (bok av John Green som jag bara är tvungen att läsa)
♥ Silverhalsband (tack, bror<3)
♥ Lite kläder
♥ ...och så har jag säkert glömt något ^^

Vad har ni fått för julklappar?

Nu har de börjat fika vid bordet, jag får inte komma efter ;)

Chao!

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback