all you need is time

Pappa väckte mig på ett ytterst oförskämt sätt idag, han knackade hårt på min dörr typ femtio gånger. Okej, liten överdrift, men iallafall. Sen vägrade jag gå upp innan de åkt. Vart de skulle vet jag inte, men iallafall.
Fick sms från Maria som undrade om jag skulle på hogträffen. Jag har inte varit särskilt aktiv den senaste tiden och inte bestämt mig för om jag skulle gå. Iallafall är den idag. Nu. Eller om den började vid tolv...? Jag vet inte. Och jag känner mig lite dålig över att jag inte gick. Jag kunde iallafall ha planerat att gå. Menmen.
Nu sitter jag här och fixar lite med designen to be i photoshop. Det går segt, för det hakar sig hela tiden. Får spara hela tiden ifall det skulle lägga av helt. Det gjorde det igår. Två gånger. Jobbigt.
Sen ska jag se på någon film. Antingen Blood Diamond, Dèja vu eller kanske Nightmare before christmas. Eller så blir det The Boondock Saints igen.


"För det första: vem går med en stor konstig sak på ryggen?
För det andra: vem kommer med en stor konstig sak på ryggen - därifrån? o_O"
- jag när jag och Karin träffade på Elias när vi var påväg hem till mig, igår.

Chao!


Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback