åh, en halv ko!

Jag har pluggat NO ett tag nu. Eller ja, sen skolan slutade. Fast inte hela tiden. Jag är hemma hos Karin nu. Man ska ju lämna in och kunn a redovisa arbetet på torsdag (och inte på fredag som jag alltid får för mig) så vi tänkte att vi kanske skulle sätta oss och skriva ihop allting vi kommit fram till.
På lektionen idag gjorde jag nästan ingenting. Vi hade vikarie och så. Vi skulle komma på fördelar och nackdelar med vindkraft. Det gick jättebra. Jag skrev inte ett skit. Karin fick skriva. Så snackade vi en massa med Babah. Jag har fortfarande ett märke sen han nöp mig. Eeeh, ja.

Blahaaaa, hejdå sötungar :)
                          

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback