adiós :)

Om 45 minuter ska vi åka till Arlanda. Eller det är vad de säger iallafall, vi kommer nog iväg lite senare... Planet går iallafall tio i två, tror jag. iPoden är laddad med musik och massa MuggleCast, en del ExpelliarmusCast med.

Nej, nu ska jag borsta tänderna och sen packa det sista. Typ andra skor, kameran, Dödsrelikerna (som jag foooortfarande inte läst ut o_O), kollegieblock och pennor. Och så tandborsten. Och schampot som ligger på mitt golv, som en påminnelse. Sen är det säkert något mer jag bara har glömt, hahah.


Ha en trevlig nyårsafton och Gott nytt år, allihopa! :D


Kommentarer
Jag går under namnet: kidabouche.blogg.se

detsamma

Jag går under namnet: Zack

Gott slut & Gott Nytt År!

Hugs from Zack

2007-12-31 @ 11:51:34
Bloggen: http://cityoftheday.blogg.se
Jag går under namnet: Egoina

tack ;)

2008-01-04 @ 14:05:52
Bloggen: http://egoina.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback