uppdateringar ;)

jag är hemma, har varit isolerad från omvärlden i ganska precis en månad. åkte till öland den 2a juli.
iallafall.
varit lite överallt, som sagt.

vad har hänt sen sist då?
min kusin Victor har kommit till sverige. första gången jag träffar honom sen '96-'97 nångång, då vi var där... iallafall, han var trevlig :)
Erik och Bettan hade "inflyttningsfest" på öland, de har köpt en liten gård typ :P haha, runt 50 små hus x'D okej, kanske 10 :P
iallafall var det runt 85 pers där, och man kände kanske 15 :P haha, byxelkroks "elit" x'D hahaha. Robert Gustavsson var tydligen bjuden, men han kunde inte komma, haha.

Deathly Hallows har hunnit läsas två gånger, den andra gången tog inte alls lika kort tid, för då visste jag ju vad som skulle hända. men den är frtfarande bäst. och jag fattar inte att endel inte tycker om den, och hur den slutar. det är bara själviskt att ogilla hela boken bara för ens favoritkaraktär dör. herregud, haha.

sen har jag hört att Carro och Karin fått prao på SAPS i nian. och ja, jag blev besviken, det tänker jag inte dölja, då Carro sa att vi två skulle praoa där, när vi inte fick sommarjobbet.
först skulle vi praoa där i åttan, men sen skulle hon och Karin det.
då skulle vi sommarjobba där istället, men det kunde vi inte för dem.
då skulle vi praoa där i nian, men nähäpp, då ska hon och karin det istället.
och ja, jag har hört förklaringen och allt, men jag är ändå besviken, för hon sa att det var vi två nästa gång.

och ja, detdär låter väldigt barnsligt, men jag blev så jävla glad när vi skulle praoa där istället. jag hade sånt jävla problem när jag skulle hitta prao i våras. ringde hundra olika ställen, alla sa nej. kunde inte hos mamma (Pfizer, man måste varaöver 18år), pappa hade precis börjat på sitt jobb och jag kunde inte där. mina ena broder jobbade på Arlanda och Bromma, och jag kunde ju inte direkt springa runt bland flygplanen. min andra broder jobbade på lager, och det skulle vara väldigt tungt, så han rekomenderade det inte.

nu har jag ingen aning om vart jag ska vara, och så. menmen, det är väl inte det första vi ska göra, förhoppningsvis.

i'm not angry, i'm just disappointed.
jag älskar Arctic Monkeys.

har pratat med Karin i telefonen. mest om Deathly Hallows. om lite annat med :P haha.
och nu chattar jag med Jonas, som också läst boken :) haha.

dethär inlägget handlar om en massa saker, men orka skriva hundra olika :P

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: carro

men jag har tom förkarat varför vi inte kan praoa där och jag förstår inte varför duu har svårt att acceptera de. vi blev erbjudna jobb och tackade ja!
är det nått fel med de? eller skulle jag tvinga karin o säga nej? andreas o sirwan tycker om mig o karin dom har typ inte träffat dig tyvärr. asså jag o karin började det här och vi kommer slutföra, det är trots llt andreas företag och han bestämmer vilka som ska jobba, ursäkta men jag har verkligen inget emot att jobba med karin, ja jag SA att de va "våran" gång, men de finns inget jag kan göra eller hur?förlåt om det är de du vill höra!

Jag går under namnet: Fia

jag har accepterat det. jag skrev bara att jag är besviken.
tycker du att jag bara skriver skit i min blogg, så är det väl så då. men det är så jag känner. mina känslor kanske är skit.
jag hatar dig INTE, jag är INTE arg, jag är besviken, okej? låt mig vara det, okej?
jag kanske skulle skriva allt som skulle kunna irritera någon i en annan blogg, någonannanstans, där jag slapp oroa mig för att bli osams med kompisar.
jag har en sån blogg, men jag tyckte inte att dethär var något som nån kunde reta upp sig på.

2007-08-03 @ 22:30:25
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback