up, up and away

Nu är jag hemma igen, efter en timmes intensiv kickboxning. Det var skitjobbigt x'D
Tränaren, vi hade eter Malin, och så ska vi ha Lillen ibland också ^^ Lillen heter egentligen Lennart :P
Först skule vi springa runt i salen som uppvärmning, höga knän, vanligt, höga knän, vanligt, sparka bakåt, vanligt, och så vidare. Och så massa armrörelser på det.
Sen skulle vi öva lite slag, i luften. Sen framsparkar, eller vad de nu hette :P Sen sidosparkar, eller nåt. Efter det skulle man göra nästan samma saker, fast man skulle slå/sparka mot en kudde som någon annan höll i.
Och ni som undrar; Karin sparkar värsta hårt x'D
Men det jobigaste var när man var i par med någon som gått förut, för det var inte bara nybörjare där. Veteranerna sparkade mycket hårdare x'D hahah, men det får man väl räkna med ;)
Ibland avbröt vi slagen/sparkarna och skulle lägga oss på golvet. Då var det först armhävningar som gällde. 10-vila-10. Så fortsatte vi lite till Sen sit-ups, både raka och snea ^^ Och så fortsatte det i en timme ;)

Det var verkligen jättejobbigt, men efteråt kändes det rätt skönt. Särskillt som jag inte tränat någonting på hundra år, känns det som :P
När vi kom till stationen köpte jag en ganska stor vattenflaska, eftersom att både jag och Karin totalt glömt bort att ta med oss det :P Den var typ nästan slut när vi kom till Kallhäll...
Nu har jag precis kommit ur duschen (värsta snabba, tog typ 10minuter ;D), och skriver dethär lite snabbt, fr Karin informerade mig om att Top Model börjar ikväll, så jag tänkte slappa lite framför teven med pyjamasen på, tekopp i handen och kanske något gott att äta på.
Det är min kväll ;)
(och förhoppningsvis förstörs den inte av att Victor sitter framför teven... han får flytta på sig :P)

pusspuss,
Fia :D

Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

verkar skitkul x'D

2007-08-28 @ 08:36:18

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback