top marks for not trying

Jag är trött, och jag vet inte varför. Somnade vid två inatt. Utan att sitta vid datorn, eftersom att Victor kommit hem, och han använde den. Å andra sidan gick jag inte upp förrän halv två i eftermiddags, heller, men iallafall.
Det känns som att det är morron nu. Jag har liksom inte hunnit vakna än.
Mamma kommer hem från jobbet om en timme, kanske. Eller en och en halv. Och jag har inte gjort någonting idag. Eller jo, kollat på dåliga tv-serier och så, men inte mycket annat.

Karin kommer hem från landet idag. Felicia är i Sälen, tror jag. Agnes vet jag inte vart hon är, antagligen hos sin pappa. När hon ska komma hit vet jag inte ^^ Carro är hemma, tror jag... eller skulle hon till Dalarna idag? Hjälp jag har ingen koll. Eller jo, föresten, jag vet att Lina kommer hem från Tyskland den nittonde. Det är inte så lång tid kvar :) Henne har jag inte träffat sen... ja, sen första juli. Tror jag ;o

En läskig sak, är att jag börjar nian om tio dagar. Alltså, det känns som om allt har gått jättefort. Om ett år börjar jag gymnasiet! Och jag utgår hela tiden från att jag kommer in på det jag vill :P
Ska få minst två nya lärare i år.
En ny gympalärare (/handledare) eftersom att Edward gått i pension. Ny musiklärare, eftersom att Malin sa i slutet av förra terminen att Dag hade fått ett erbjudande på någon musikskola. Det är synd, för mig, alltså, eftersom att Dag är en jättebra lärare :)
Sen vet jag inte om Annelie (engelska/franskalärare) får jobba kvar. Hoppas det, för hon var också bra :)
Tamtadam, sen vet jag inte vilka som finns kvar och inte ^^

Nej nu ska jag titta vidare på Brotherhood 2.0.

Pusspuss,
Fia.


Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback