the best you ever had

Jag har smått tråkigt. Alla andra sitter där uppe och tittar på Sopranos, det är ingen serie jag någonsin följt.
Imorgon är det den första riktiga skoldagen. Felicia har redan lämnat in skoluppgifter, och har flera inlämningar på tisdag. Jag är inte avundsjuk, hun :) Hahah.
Jag har suttit och tittat kartor på Eniro och Hitta. Jag och Karin måste ju kunna ta oss till kickboxningen imorgon ;) Men nu har jag iallafall lite koll på vart stället ligger och om hon också kollar, så borde vi klara oss het okej :)

Nej, nu ska jag titta till lite bloggar, kanske youtube, och antagligen fanfiction.net. Och så popomundo, såklart :)

Pusspuss,
Fia.


Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback