summer in the city

En heldag på stan idag. Blev väckt vid halv halv åttå imorse, eftersom att mamma hade tid hos Ögonlasern halv tio. Tog en stund innan jag kom upp, hoppade frukosten ^^ 8.42-tåget till Östermalm, och så.
Efter Ögonlasern gick vi ner för någon gata, och in på Indiska, som öppnade typ fem minuter tidigare ^^ köpte ett linne och en tröja.
Sen stannade vi på ett fik, där jag åt en väldigt god ost&skink-macka och drack en kopp Earl Grey.
Bra start på dagen.
Sen gick vi in och ut ur affärer i några timmar. Jag var på jakt efter ett par skor. Antingen ett par andra ballerinor eller ett par lite finare gympaskor/streetskor. Hittade inga på hela dagen, tyvärr. Jag sökte också efter en vit t-shirt/linne/tröja.
Lunch åt vi på Coffeehouse by George, varsin varm pasta med kyckling, paprika, majs och något annat. Gott!
Sedan fortsatte vi våran jakt på kläder och skor :)
Jag har jättesvårt att hitta jeans nu, också! Jag menar, jag brukar kunna ha strl 36. Men nu var de fan  en decimeter för långa! Detsamma gäller 34or, som också var fem centimeter för långa. Jag förstår inte det här.
Iallafall.
Hey! kom på nu, att vi inte fikade nånting! ;o iofs åt jag både frukost och lunch, och var väldigt mätt, men iallafall. Ojoj, nu ska jag klaga x'D

När vi åkte hemåt igen, med 16.15-tåget, kom vi på att vi skulle stanna i Jakobsberg också, för mamma skulle köpa något på Apoteket, och köpa något som hon glömt.
När vi gick av tåget mötte vi Marián, som undrade vart vi skulle. Kolla lite affärer, svarade vi, och hon vände snabbt. Hon ville inte hem och plugga ^^ Sen när vi gick mot "utgången" mötte vi Victor, som skulle till stan och träffa sin flygvärdinna. Som jag fortfarande inte vet namnet på :P

Vad som följde med Fia hem;
Jeans, från Cubus - 449kr
Stickad tröja (mörkgrön), från Zara - 249kr
Ribbad tröja (mörkblå), från Indiska - 129kr
Ribbat linne (grått), från Indiska - 79,50kr
Vit t-shirt (med krona), från Joy - 99,50kr
Vit BH, från Lindex - 99kr

Och det bästa? Mamma betalade allt :')

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: carro

herregud va dyra jeans haha
och du säger att di inte e bortskämd, ahaha :P
sötnos :P
Bra att du hade kul iaf :)

2007-08-10 @ 13:59:15
Jag går under namnet: Fia

men inte så dyra, väl? haha, andra jag haft har kostat 500 ^^
haha, och jo, jag har börjat inse att jag visste är lite bortskämd... (a)


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback