riot van

Mamma skulle väcka mig, så vi kunde äta frukost tillsammans idag, men det hade hon ju helt totalt glömt bort. Hon kom inte och väckte mig förren halv tolv, och jag fick fixa frukosten själv.
Ikväll är det kräftor som gäller, för ja, jag är en sån där som tycker att det är väldigt gott, ja, skaldjur överhuvudtaget. Det blir jag, föräldrarna, Fredrik och Marián, och såklart kusin Victor. Micke kunde inte, för han var bara hemma i ungefär en halvtimme från det att han kom från Gotland till att han skulle iväg på HVSS. lite synd.

På tal om Micke så kom han på 110:e plats (av 210) på banan, och 96:a (av 210) på fältet. Bra, med tanke på att det var ganska många elitskyttar där. Sen var han bst av de från Stockholm på fältet.
Ja, jag är lite smått stolt över min bror :)

Nu ska jag upp och välja nya lakan :)

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

men asså kräftor e fan riktigt gott!

Jag går under namnet: Fia

jaop ^^

2007-08-25 @ 17:22:33
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se
Jag går under namnet: Lina

JAA! älska kräftor, spec. klorna xD har några burkar i egenfångade från förra året som väntar på att ätas opp xD

2007-08-25 @ 18:23:54
Jag går under namnet: Fia

hahahah, okej x'D

2007-08-25 @ 23:11:40
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback