mweeep.

Har kollat på reprisen av Allsång på Skansen. Victor var där. Honom såg vi inte. Men vi såg hans... flickvän vet jag inte, men en tjej han träffat sen han kom hit ^^ haha, hon var en av flygvärdinnorna i slutet :P
Micke reagerade mest på att de hade tagit den där trappan från dem, på Bromma, eller nåt :P haha.

iallafall, rektorn på min skola ska sluta. Efter typ ett halvår. Inget jag direkt sörjer, men ja ^^ Får se vem som ersätter henne.

Micke undrade också om jag var ledig den 22a, och ja, det är jag. Då tyckte han att jag kunde åka till universitetet, istället för honom. Det är upprop, och han kan inte vara där :P hahaha, men jag vet inte om jag orkar. Eller vill :P haha.
Själv ska han till Gotland och skjuta som en av Stockholms tio SM-skjutare. haha.


Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback