möööp!

Denna dagen har inte dirkekt innehållit mycket vila.
Att gå upp vid nio, är jättesvårt för morgontrötta jag, och inte är det lättare när jag inte gick och la mig förren runt halv tre inatt.
Har bjudit hem mormor och morfar, Micke, Fredrik och Marián och Victor, på middag. Bara för att vi var på Öland när mamma fyllde år, och morfar ringde och frågade när han kunde komma och äta tårta ^^ haha.
Åt frukost och läste i en Jambo Tours-tidning som jag hittade på vardagsrumsbordet. För resor långt bort, typ. Jag fastnade och ville åka till hälften av alla resmål.
Lycka till, haha, språkresa till England nästa sommar och förhoppningsvis till Uruguay i december nästa år. Uruguay känns bara som en dröm. Men hoppas kan jag ju göra :D

Jag och mamma hade hundra saker som vi skulle göra innan alla kom. Typ göra rent kristallkronan och sätta upp den i badrummet, köpa mat, göra tårta, dammsuga typ hela huset, och en massa annat som jag inte kommer ihåg ^^
Och bara så att ni vet är jag bäst på att göra marängtårta :D eller, ja, jag har ju inte smakat på den än, men den ser god ut ;D

Har smitit ner hit, även fast mormor och morfar har kommit och Victor har kommit hem ^^ Har fixat med musiken på datorn, och lyssnar på "Blandat"-spelningslistan. Den innehåller nästan all min musik. Det var jättelänge sen jag lyssnade på till exempel Panic! at the Disco. Egentligen är de rätt bra, men alla har väl typ slutat lyssna på dem, eftersom att de inte är så populära och för att My Chemical Romance och andra band har "knuffat undan" dem ^^ haha.
Men deras texter är rätt bra och kul ^^

Men nu ska jag lyssna på lite Arctic Monkeys och sen sticka upp till de andra :)
...efter att jag har läst något kapitel på en fiction som jag läser ^^

pusshej,
Fia.


Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback