mission: ignore

Ja, det är så jag ska försöka lösa kusin-problemet. Hur det går får vi se.
Jag började typ idag, med att undvika hemmet tills jag visste att han inte var hemma. Jag stack hem till Karin istället, där vi spelade lite the Sims, kortspel och snackade lite allmänt :)
Mamma åkte på konferens med sin grupp på jobbet, till Finland, och pappa skulle ut med jobbet ikväll, och kusinen skulle till någon kompis, så jag hade typ ff från sextiden, även om jag inte kom hem från Karin förren lite efter nio ;)

Middagen som jag kulle fixa blev kebab (och jag bjöd Karin ^^), värsta goda :D Och såklart ännu bättre när jag får pengar av pappa sen :)
Hoppas att mamma köper den parfymen jag vill ha på färjan. Tax Free, liksom ;)
Pappa har inte kommit hem än, han sa att han skulle ringa lite senare, så jag sitter uppe en stund till :)

pusspuss,
Fia.

update 22.19:
kusin kom nyss hem, kan inte igorera längre. Och pappa rinde kort efter det och är hemmaom ungefär en kvart ;)

Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

heheh.. du verkar jhu klara det ganska bra x'D

2007-08-30 @ 07:29:04
Jag går under namnet: Fia

jaop :) idag har jag bara sagt ett smått irriterat "hej" ^^


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback