kickboxning :)

image139
Nu känner jag mig lite smått stolt. Jag har nämligen anmält mig själv och Karin till en nybörjarkurs i kickboxning! Med sin början nu på måndag.
Här går det snabbt, förstår ni ;)

Nej, men jag har pratat väldigt länge om att jag vill börja träna något. Jag har inte sportat sen i fyran, då jag bytte ut innebandyn mot teater. Och nu har jag bara suttit framför datorn och slappat, medan tillexempel Lina tränar vattenpolo hundra gånger i veckan och spelar SM och åker på läger till Tyskland, och liknande. Sånt får mig verkligen att känna mig dålig - att jag är så otroligt lat. Och internetberoende. Lite bättre mår jag iochförsig när jag ibland följer med mamma på en 40minuters promenad i rask takt (skulle man gå snabbare skulle man springa ;D)
Men nu så, nu ska det bli slag och sparkar ;D
Marián gick på kickboxning förut, och undrade om jag ville börja med henne. Det var så jag fick upp ögonen för denna sport. Sen var det tyst, men det hela drog igång igen när mamma hittade en annons i Järfälla-tidningen där det stod om just kickboxning.

Sen om detta innebär att jag blir lika vältränad och snygg som denna donna, vet man inte, hahah.

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

yiyey, jag ger folk motivation xD, värsta bra jhu! haha men det e jättebra, då får du följa med mejtill bussen så att du klan skydda mej från läbbiga våltäktsmän när jag går hem på kvällarna xd

2007-08-26 @ 01:48:43
Jag går under namnet: Fia

hahaha, precis xD

Jag går under namnet: Nicole

jag undrar vart du började på kickboxning? ligger det i järfälla?

2007-11-08 @ 15:27:37

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback