i'm boooooored.

Tråkigt, ja. Skulle hitta på nåt med Karin idag, men vi vet inte vad, så jag segar bara framför datorn. Hon skrev att hon skulle ut med hunden, för ett tag sen.
Jag kommer verkligen inte på någonting att göra. Lyssnar på Timo. Laddade ner ett gäng låtar med honom för några dagar sen, bara för att jag tyckte att Sweet Marie var väldigt bra.
Kanske skulle det vara roligare att följa med mamma, mormor, Victor och Marián till IKEA. Nej, föresten, jag har för lite tålamod för det, och meningen är ju att de ska gå och kolla på varenda sak. Jag orkar inte sånt.
Sen funderade jag på att åka till Jakobsberg eller något, och kolla i lite affärer, men jag orkar inte. Och det är tråkigt att göra det själv.
Och så funderade jag på att bara å ut och gå. Gå någonstans. Mot Stäket, kanske.
Men om jag fortfarande ska träffa Karin, så kan jag ju inte göra det.

Jag har tråkigt.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback