iih :D


Jag är typ lite smått trött, men det gör inte så mycket, haha. Lite oplanerat sov jag över hos Karin inatt, haha, mamma tyckte inte att jag skulle gå hem själv mitt i natten, hihi. Vi (Karin, jag och Agnes ^^)
Vi typ pratade enmassa, och sen tittade vi på teve. Efter det gick vi ut med hunden. Jag och Agnes gick barfota, det gjorde lite ont. Vi gick typ mycket längre än vad vi egentligen behövde, men det var lite mysigt :)
När vi kom in igen bakade vi kladdkaka. Det jobbigaste var att hitta ett recept. Tillslut letade jag upp ett på internet ^^ Så mycket lättare ;)
Vid lite efter tolv... kanske halv ett, eller något gick vi upp och satte igång datorn och så :)
Jag fick dem att titta på (och iallafall inte hata ^^) Brotherhood 2.0 :D haha, jag tycker att dom är typ helt bäst. Dagens inlägg har inte kommit än, tyvärr.
Vi tittade på enmassa inlägg, och sen var vi inne på popomundo, och lite allt möjligt :)
Sen chattade vi med... Rickard heter han! Hahah, jag är så bra på att komma ihåg hans namn ^^ Han tyckte att jag var lik Agnes. Och det ser jag som en positiv grej :D Hahaha.
Vid halvfyra-fyra insåg jag att jag var hungrig. Jag hade typ inte ätit mycket under dagen ^^ Då smög jag och Agnes ner och hämtade upp resten av kladdkakan. Vi var tvungna att vara tysta, men min mage lyssnade inte ^^
Sen var Karin trött, och ville typ sova, men det ville inte jag, för jag var inte så trött alls. Då fick jag och Agnes gå in i Karins brors rum och prata och så istället. Sen slutade det med att vi gick in och hämtade en madrass, två täcken och någon kudde, och sov i broderns rum i några timmar ^^
Vi ville egentligen gå och bada runt fyra-tiden, men vi insåg att Karins föräldrar kanske inte skulle bli jätteglada på oss om de kom på oss. Så då bestämde vi oss för att gå och bara tidigt på morgonen istället :)
Med en mobil ställd på 06.00 och en på 06.30, somnade vi, klockan var då ungefär halv fem.
Sen snoozar vi självklart för mycket, att vi inte vaknar förrän Agnes fick ett sms från en kompis ^^ haha, då var klockan typ åtta ^^
Agnes hade mommit överens med Jonas om att vi skulle dra med honom nästa gång vi skulle och bada, så självklart går vi och ringer på hos honom på vägen. Han sov. Sen ringde vi på telefonen, inget svar. Sen ringde vi på dörren igen, och då öppnade hans mamma, som var typ nyvaken. Det var lite pinsamt, men hon skulle väcka Jonas och säga att vi hade varit där ^^ haha.

(vad långt allt detta blir då ^^)

Vi hoppade i vattnet utan att känna på det innan, och det var jeteskönt, faktiskt.
Svanen var agressiv och skrämde typ ihjäl oss :) hahahaha.
Sen så spelade vi TP när vi hade varit hemma en stund, och sen så låg vi och pratade värsta länge, och sen skulle vi ut med hunden. Och sen gick vi till centrum, för Agnes skulle köpa en Red Bull och sen åka med tåget, och jag var hungrig (hade inte ätit något sen kladdkakan mitt i natten, och klockan var då nästan tolv timmar senare. eller något sånt), så jag tänkte köpa en hamburgare på kebaben.

Nu har Agnes nog kommit till sin pappa (det var ju liksom ett tag sen), och jag är också hemma, och Jonas har sagt att han ska komma med nästa gång vi ska å bada, vilket kanske blir nästa vecka, då Agnes kommer hit igen :D

tamtadam, dethär blev lite allmänt förvirrande säkert, men jag orkar inte skriva mer ^^ jag är liksom lat ^^ hahah.

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: m

Jag behöver förslag på slogans kolla min blogg och rösta :)


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback