i don't want this feeling to go away

Jag var i stan idag, kollade i lite affärer med mamma, men köpte ingenting. Förutom en glass i Kungsträdgården, och lunch i Gallerian.
I Kungsträdgården pratade vi om hur jag var som bebis, av någon anledning. jo! Det var för att det var massa småbarn där ^^
Tydligen var jag väldigt lugn, haha. Och jag fick följa med på allt möjligt. Som ettåring, tillexempel fick mina bröder för sig att jag såklart skulle lära mig åka snowracer, så de drog med mig till kullen i Stäket. Mamma var typ lite orolig ^^
Sen var jag väldigt kvällspigg, och var vaken till tre på natten redan då ^^ Sen var jag ju snäll, coh sov till tio-tiden på morgonen, vilket mamma gillade, som inte heller är särskillt morgonpigg^^

Men orka med det där nu ^^

Jag är typ glad nu. Jag och Carro är inte osams längre.

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

hahah mina syskn brukade oxå göra så med mig när jag va liten, sjukt jag hade mer frihet då hahah! äldre syskon e bäst ;D

2007-08-19 @ 21:36:06
Jag går under namnet: Fia

hahah, jaop ^^ mamma blev typ skiträdd att jag skulle dö eller nåt :P

Jag går under namnet: carro

hahaha du skulle ju ba hört min morsa... :P

2007-08-20 @ 18:19:20
Bloggen: http://escalade.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback