hold on to your heart

Jag har tittat igenom katalogen från STS Språkresor som kom idag. Jag ska på språkresa nästa sommar. Jag bara ska det, haha. Men jag tror att jag får, för jag har pratat om det i över ett år, ett och ett halvt, kanske. Och jag tror att mina föräldrar har gått med på det också :D
Nån av dem kom iallafall med kommentaren: "Då får vi börja spara då."
Nu är det stora problemet om Karin får åka (för det är inte så kul om man inte känner någon...) och såklart vart vi ska åka. Jag vill absolut till England. Brighton ligger högt upp på listan, tillsammans med Bournemouth och Jersey (som är et frihandelsområde, eller vad det nu stod, så saker som "kameror, parfymer och kosmetika är billigare där än på fastlandet") Av dem spelar det egentligen inte så stor roll vilket det blir. Jag tror att Karin var rätt sugen på Torquay också... ;)

Jag missade inte TopModel ikväll, men Victor påpekade nästan varje gång han gick förbi att det var "skit" typ. Han ville se Simpsons idag igen, men nej. Nu kan jag inte lyssna på någon musik överhuvudtaget när jag sitter här, eftersom att jag sitter i gästrummet, och han såklart ska se på någon jävla film på hans laptop.
Ja, min kusin går mig på nerverna, och han ska vara här jag-vet-inte-hur-länge. Hoppas det blir bättre om ett tag.
Mamma vill att jag ska säga till om det är för mycket "Victor" nu, och nästa gång hon frågar ska jag säga det. Det kanske är hans rätta jag som visar sig nu, vem vet...

Imorgon ska vi ha slöjd/hemkunskap, och ingen vet vad de ska ha. Det får vi veta på HLn direkt på morgonen. Jag ska iallafall ha syslöjd om jag inte ska ha hemkunskap. Tycker att det är roligare, och jag har bättre betyg i det än i träslöjd :) Lina och Karin har också det, men Carro har träsjöld, och det tycker hon är roligare, så alla är nöjda :)
Jag har fortfarande inte fått min skåpnyckel, så jag har tagit översta hyllan i Karins skåp under tiden. Om jag har tur kommer nyckeln den här veckan.

Nej, nu börjar mina ögonlock bli lite tyngre här, så jag ska nog borsta tänderna, byta om till pyjamas, och krypa ner under mina två täcken och kanske läsa ett kapitel ur Deathly Hallows. Jag har läst så mycket ficktion sen den kom ut, att jag nästan glömmer vad som är canon och vad om inte är det. Och det får ju inte hända!

Godnatt alla söta,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: m

jag vill ockås åka på språkresa, men ja vill typ åka till usa eller malta eller nått :)

Jag går under namnet: carro

haha malta vill jag men jag ska jobba hela nästa sommar så de blir inget för mig ahha :P

2007-08-29 @ 21:10:44
Bloggen: http://annaisabellacarolina.blogg.se
Jag går under namnet: carro

asså han victor verkar ganska körd han kunde ju suttit nån annan stans med laptopen PLUS hörlurar!!!
ååh jag förstår dig fia krossa monstret :P

2007-08-29 @ 21:11:57
Bloggen: http://annaisabellacarolina.blogg.se
Jag går under namnet: Fia

m & carro: jag får inte åka till malta för mamma, haha, men jag var där för två år sen, så det är okej. sen är det ungefär 10.000kronom dyrare att åka till usa än till england ;)
carro: ja, men jag har inte träffat honom sen imorse :D hahahaha!

2007-08-29 @ 22:10:55
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback