hjärter dam, nu är han din!

Tamtadam, jag och Lina har fixat praoplats nu :P I Jakobsberg. På Coop x'D Nu slipper vi stressa och leta när alla andra också gör det :P
Hon gick hem för ett tag sen, och jag sitter här.
Lovade mamma att göra hallonpaj, ärligt, min är typ godast i världen ;D Eftersom att Lina och jag åt upp 250gram hallon innan hon gick, var jag först tvungen att tänka efter om vi verkligen hade kvar några till pajen. Det har vi, någon har ju varit smart och köpt 500gram till :D

Och eftersom att det här inlägget blir väldigt tråkigt med bara lite text så tänkte jag lägg in en liten fin bild, men jag hittade ingen bra, så ni får vänta lite ;)

pusspuss,
Fia.



Kommentarer
Jag går under namnet: M

SVar; men börja jogga det är en bra sak att få upp konditionen med ;)

Jag går under namnet: carro

ja men man får sjukt enorma lår!!
Grattis till proen, haha kan hälsa på er på lunchen haha :P

2007-08-24 @ 17:09:50
Bloggen: http://escalade.blogg.se
Jag går under namnet: Fia

japp, men om ni läser det senaste inlägget så har jag nog löst det hela ;)
hah, tack, Carro ^^

2007-08-24 @ 21:05:09
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback