challenge :D

Julia på Fashi hade blivit utmanad, och jag snodde åt mig utmaningen jag med ;)

Regler:
  • Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
  • Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
  •  I slutet av inlägget skriver du 8 personer.
  1. Har varit med i två teateruppsättningar.
  2. Älskar att resa, har varit i femton länder, förutom Sverige.
  3. Är ett Harry Potter-fan, och även om Deathly Hallows kommit så läser jag fanfics.
  4. Fyller i de flesta listorna jag stöter på. Som den här, tillexempel.
  5. Har haft ett självfortroende på minus, men nu har det börjat återvända ;)
  6. Har insett att jag nog egentligen är ganska bortskämd...
  7. Går på kickboxning... nybörjare ;)
  8. Har (egentligen för) höga krav på mig själv.

Och, ja, jag orkar inte skriva åtta personer, så alla som läser dethär blir utmanade ;D


Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback