brother dearest

Min broder har redan planerat vad jag ska göra den första september.
Jag ska på rekryteringsmöte. Det låter avancerat, men iallafall. Han vill att jag ska börja med FBU, och ärligt talat vet jag inte om jag vill eller inte... men man borde ju iallafall få bättre kondition. Men jag ska iallafall gå dit. Skulle ju kunna vara kul.
Liksom skjuta och sånt ^^

Påtal om skjuta, så var Micke och en jobbarkompis till honom (jag vet inte vad han heter, men han är från Colombia ^^) här och hade med sig fika. Gott :)
Liten kul konversation;
Micke: Oh, föresten!
Vi: Mhm?
Micke: Jag vill ha en k-pist! :D
Jag: hahahahha!
Mamma: Va?! Varfördå?
Micke: De är mycket skönare att skjuta med än AK-4:an. *imiterar skillnaden av hur de låter*
Mamma: *suck* Vad är det du ska råna den här gången?
Jag: hahahahha!
Micke: Meh, *börjar förklara*
Mamma: Är det för att du inte fick en Soft Airgun när du var liten?
Micke: Ja!
Mamma: Näee...
Micke: Jo, liksom, jag fick inte en leksak, så nu använder jag de riktiga istället!

När allt i detta inlägg bara handlat om min broder, så kan jag lika gärna påpeka att han åkte till Dublin med Magda ikväll :) kommer hem på söndag ^^
om någon undrar, liksom :P

pusshej,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback