vårtecken

jag kollade i min blog på Pea, och hittade till ett inlägg jag skrev för nästan exakt ett år sen.

"VÅR
av Wirell 060418 08:25

man vet att det är vår, när grannen har tagit fram BMWn"



hahah, jag tänkte samma sak igår, när jag såg att han hade tagit fram BMWn igen :'D
det är vår.
även fast det regnar och är lite kallt, men det är vår.
det är liksom ett vårtecken :'D

det ä mys nu. regnet smattrar mot fönsterblecken, marken och allt annat.
mamma kom och öppnade dörren bredvid mig för en stund sen, men sen stängde hon den inte, så jag sitter hör i kjol, leggings och fleecetröja och fryser smått.
men det gö inget, för jag gillar regn, och vill höra smattret :D

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback