they're just old light

imorse hade jag nästan lika tråkigt som jag hade igårkväll (och det var otroligt tråkigt x'D ärligt, jag kom inte på *någonting* att göra! o_O), men det löste sig... efter att jag hade gjort matteläxan (som ska lämans in på onsdag :P) och väntat på att mamma var klar med datorn :P haha.
loggade in och kollade runt lite, innan jag fick lite tråkigt igen, och mamma undrade om jag inte ville åka in till staden med nåon kompis eller nåtsånt.
det kunde jag ju visst tänka mig (a) haha, och ringde Karin, men hon kunde inte idag, så det får bli imorron istället :)

jag och mamma åkte också till Jakobsberg och kollade på lite skor, och sen köpte vi några ramar (typ.. tre små, en lite större, en ännu lite större och två störst x'D) haha, gick på nästan 600 kronor o_O hahah, som tur var betalade mamsi åt mig :D

farmor och farfar kom hit en stund på eftermiddgen... tror jag det var, eller så var det på kvällen, haha, aya, dom kom hit iallafall :)
första gången dom ser lägenheten och dom tyckte att det var fint :)

efter lite chattande på msn och Sims-spelande ville jag göra något i mitt rum, som jag vill få klart nu, så spacklade jag lite, och sandpapprade lite.
kanske, om jag har tur, kan jag börja måla lite ikväll :D hahaha.
men vi får se, jag kanske fastnar här :P

bytheway hittar inte jag usb-kabeln till min digitalkamera. lite sorgligt, för jag har endel bilder jag vill lägga in :/
den ligger säkert nerpackad i den understa flyttlådan (dom står på varandra, fyra stycken ^^)

pusshej,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

haha värsta kul i staden jaa.. ni träffa jhu mig! X'D

2007-04-30 @ 11:30:57
Jag går under namnet: Fia

jamen det är klart :D


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback