mys :')

jag älskar det här vädret, som har varit de seanste dagarna. hade kjol både igår och idag, jag är väl en kjol-tjej, skulle man väl kunna säga. iallafall på våren och sommaren :P haha.
hade ingen musik idag, för att Dag skulle på något möte, haha, men vi fick några frågor vi skulle svara på och lämna in idag, iallafall. ganska lätt, förutom en fråga.
ungefär; om du skulle vara på en öde ö i ett år, vilka fem låtar skulle då finnas med på din mp3?
det var svår-svår-svår.
vi övertalade Dag om att vi kunde välja sju låtar istället, haha.

jag valde då;
Regina Spektor - Samson
Regina Spektor - Us
Arctic Monkeys - Who the fuck are Arctic Monkeys?
Oasis - Wonderwall
Iron Maiden - Dance of Death
Green Day - Jesus of Suburbia
Sonata Arctica - Silver Tongue
- brabra låtar :)

efter skolan idag gick jag, Carro och Lina och köpte glass, typ, toblerone eller något. vi fick den en krona billigare än vad den egentligen kostade, eftersom att Carro hade varit tvungen att låna en krona av mig på lunchen för att hon ville haen godis. suck, alltså :P
haha, sen gick vi hem till mig, och bytte om till lite bikini och gick ut på balkongen. jag älskar våran balkong! stor, och solen skiner från mitt på dagen tills den går ner. underbart.
efter ett tag kom Karin (som hade varit ute med sin hund) och vi fyra la oss och solade. och så snackade vi en massa, typ snurra flaskan och lyssnade på musik :)
mysigt, liksom :D
inte lika kul att både Carro och Lina blev röda av solen, medans jag kände mig som värsta blekisen x'D haha.
taskigt  ju :P

men det var jättebäst iallafall :'D

på valborg ska jag nog vara med Lina, vi ska supa oss fulla x'D haha, nej, faktiskt inte :P hahaha.
men kul ska det bli, men vad vi ska göra är inte bestämt än :)

pusshej,
Fia

Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

haha, vi hade två likadana låtar XD
fick veta att jag har träning på valborg, typiskt tränare att de inte skippar sånt, men den skulle va massa tidigare, så vi hittar på nått efteråt X'D

2007-04-28 @ 20:33:00
Jag går under namnet: Fia

meeh, vad elakt :O haha, men vi hittar nog på något ändå :) jag kan kolla pååå x'D

Jag går under namnet: Lina

haha tur att det inte blir någon träning dåra X'D

2007-04-30 @ 11:30:06

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback