jagvarbaratvungen ^^

jag listar av mig lite, haha, såg att Carro hade denhär, och Karin med, så jag var bara tvungen ^^

såå, tam-ta-dam, gere we go ^^

Namn: Jenny Sofia Elisabeth Wirell
One three hill eller O.C: Inget, men måste jag välja så blir det nog One Tree Hill ^^
Ute- eller hemmakväll: Båda, haha, men alltså, det beror väl på, typ ^^
Sex eller mys:  Mys, I think, haha, oskuld som man är x'D
Salt eller sött: Vad snackar vi om? Bara generelt? Svårt ju, men typ sött, då.
Lyx eller budget: I en fin liten mix :D
Sommar eller vinter: Sommarsomarsomar :D hahaha.
När är du Född:
måndagen den tionde februari 1992 :) klockan 19.23, tror jag, haha.
Vad har du på dig en ledig dag hemma:
Pyjamasbyxor (mina är bäst ^^), mjukisbyxor eller kjol.. och valfri tröja till, haha.
Favoritresturang: Jag kommer aldrig ihåg vad resturangerna jag äter på heter :/
Favoritfilm: Ojoj. Svår fråga. Men Blow, The Notebook, The Departed och en massamassa andra, typ :P
Drömväska: Jag har inte hittat den än ;) haha, även om jag skulle vilja ha nån stor fin :) och så vill jag fortfarande ha en Jack-pack, men ja x'D
Har du barn:
Läs svaret på frågan "Sex eller Mys" igen och tänk efter om du behöver fråga en gång till :)
Födelseort:
Solna, tror jag... ligger KS i Solna? haha, ja. KS iaf ^^
Smeknamn: Fia :D haha, och ibland nåt annat, som typ Wirell eller Prinsessan, men det beror på person :P
Favoritfärg: Svart, Blå, Vit, Rosa, Grå och typ... Grön? ^^
Drömprins: Va? Vart?! :D ..jag har inte hittat min :(
Har du varit kär:
Nej, bara sådär dagiskär och lågstadiekär, men inte kär.
Maträtt: Thai, tacos, grekiskt, grillat, ungefär :)
Favoritresemål: Jag vill åka till Montevideo igen (haha, jag var fem, hallå? :P) och Kina och  Australien och Japan och USA (igen :P) och Island :D haha, överallt ^^
Favoritblomma: Liljor och rosor, typ :)
Tycker inte om: Lögner, mobbing, ofrivillig ensamhet, fördommar, krig, och enmassa samhällsproblem ^^
Senaste sjukhusvistelse: Hahah, det var när jag hade skrurit mig i fingret och pappa trodde att min fingertopp höll på att lossna. Det var inte alls i närheten, men ja, haha.
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Jag vet inte o_O jag tror att dom är vita. Eller, ja, har nyss flyttat och tapeterna ligger i rullar på golvet, så innan vi tapetserat om kommer det nog att förbli vitt ^^
Vad gör du när du är uttråkad: Skriver, läser, lyssnar på musik, sitter vid datan, blir frustrerad.
Missbruk: Internet, (tyvärr) msn, Regina Spektor och musik i allmänhet, och... iblamd te ^^
Vän som bor längst från dig: Agnesdarling som jag måste träffa snart ^^ haha, hon bor utanför Sundsvall iaf ^^
Vad retar du dig mest på: Personer som försöker vara något de inte är, att inte ha kontroll, tjaaat, att inte få som jag vill.
Läggdags: Helger/lov kan det bli framåt tretiden, men vanliga vardagar typ tio-halvelva-elva ^^
Nagellack: Nope ^^
Husdjur: Nej, men jag vill haaa. Antingen en söt Yorkshireterrier eller en katt... men mamma hatar typ katter så jag satsar på terriern ^^
Skostorlek: 39
Syskon: Micke å Fredrik <3
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Men typ Rädda Barnen eller Röda Korset eller Cancerfonden eller nåtsånt ^^
Vilket är det vackraste meningen: Jag älskar dig. haha ^^
Är du Internetberoende: Nejdå, jag blir bara pms-sur om jag inte har tillgång till det på ett tag :')
Favoritparfym:
Green Tea by Elizabeth Arden och Beyoncés True Star Gold ^^
Gillar du snö: Ja, men inte för mycket ^^
När köpte du något åt dig själv sist:
Igår, haha, leggings och trosor :p haha
Vilken är din bästa egenskap: Har jag någon bra egenskap? haha, nej jag vet inte :P
Vilken film såg du på bio senast: Lätt! ^^ haha, The Queen, som jag såg idag ^^
Senaste köpta skiva: Skiva? Hjälp, jag äger ingen cd, haha :P
Favoritgodis: Surt och choklad... och Djungelvrål :)
Studier eller jobb: Jag går i åttan, så jag studerar väl^^ haha, men det skulle säkert vara roligare att jobba :P
Innerstad eller liten ort: Innerstad, tack ^^
Favorit bloggar:
Jag läser inte många bloggar, egentligen.. det är väl Hannas och Michelles, haha, sen kompisarnas bloggar ^^
Nytt eller vintage: Nytt... eller ja, båda, haha, nej, nytt :P

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback