it's true, i'm not dead ;) (or pregnant)

bambochaaaaa!
ja, det var ett väldigt intelligent meddelande från
Carro, och jag tycker att alla ska tänka över budskapet riktigt ordentligt, och sen kan ni säga till mig vad ni kom fram till :D
(det var hon som också la till (or pregnant) i rubriken :)

ehm, ja.
flummet är över x'D

men till saken, jag har typ precis flyttat, och vi har inget Internet(!!!) så där är anledningen till att jag inte har skrivit något (även om det inte är många som läser, haha)
jag är hemma hos Carro nu, och jag fattar fortfarande inte hur jag har klarat mig flera dagar utan internet.
kanske för att jag har städat och fixat, och burit och en massa sånt hela påsken. i den gamla lägenheten, alltså, mäklaren skulle komma och fota idag, och lägga upp den på internet, haha, :P
ja.
min lediga tid har jag tillbringat antingen framför TVn, eller framför datorn. har fixat endel bilder i Photoshop (fyra stycken på vännerna, och nej, ni får inte se... än iaf :P) och framför the Sims2. jag satt uppe halva natten för några dagar sen, innan jag tittade på klockan och insåg att jag var lite trött :P

iallafall nu har Carro pratat med AndreasSAPS, hahaha, hon blev liksom... ehm, vidarekopplad från sin pappa och fick totalt panik när hon insåg det XD ahha, det var lite kul :P

nu vet jag inte vad jag ska göra, men när jag kommer hem senare idag hoppas jag att vi har fått vårat nya modem, eller ja, nån lapp att vi kan hämta ut det, för jag behöver internet. det är ett av mina livskrav eller nåt x'D

Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

Men de va GRYMT läskigt haha trodde jag skulle dö :P haha visst har jag praoat där i 1v men endå läskigt o snacka i tele med "okända" människor. :P

2007-04-10 @ 18:41:02
Jag går under namnet: Lina

yaey!!

haha jag åker till tysklandet idag, värsta läbbigt jue!
hahah men jag har sett.. en kort sekund, ha!!

2007-04-11 @ 12:39:25

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback