barnsliga

vaknade ganska tidigt, gick upp lite senare, duschade, satte mig här, installerade om msn, som hade bestämt sig för att fortsätta mobba mig (igår fick jag nöja mig med sunkiga Webmessenger o_O)
iallafall chattade jag med min Linalove, som ska åka till (trååååkiga) Tyskland och säkert ha skitkul. jag ska inte vara så negativ bara för att jag inte gillar landet med konstig inte allt för god mat (förutom dom supergoda IKEA-köttbullarna vi åt ^^) och läskiga människor som pratar fult. men iofs kan väl inte dom stackarna rå för att deras språk är fult.
när jag ändå snackar om språk så tycker jag att det är väldigt roligt att prata, skriva, läsa och lyssna på engelska. jag älskar engelska. och pojkar som pratar brittiska är så charmigt :D fler sånna till Fia (a)
jag vill inte vara singel, jag vill ha en pojke. jag orkar inte mer, hahaha.

iallafall, idag har jag varit ganska barnslig och umgåtts med Carro, den sötsaken.
hon kom hit och vi satt lite framför datorn (and everybody goes: o_O) men gick sen upp och letade efter kakaon, för jag skulle göra chokladsås till glassen som bara råkade finnas i frysen ^^ haha, iallafall så fixade vi glass och sånt, och började sen spela några omgångar Fyra i rad :P haha.
rätt kul, men sen kom vi på att vi kunde spela "biljard" med dom där gröna och rosa runda grejerna som man ska få fyra i rad med, haha.
sen sköt vi sånna på varandra ett bra tag, och skrattade supermycket. Carro skulle ta emot en sån där rund grej, men den kom för nära hennes glasskål, så hon slog till skeden, och splashade ut smält glass/chokladsås på golvet. fyfaaaan, vad vi skrattade.
vi fick torka upp och sen fortsatte vi en stund till ^^

typ 50meter härifrån finns det en liten lekpark, så när vi var påväg hem till Carro stannade vi där och lekte lite ^^ hahah, cyklade lite på en såndär liten röd cykelkarusell-grej x'D haha, och lite sånt ^^
vi var ute och gick i kanske 2timmar eler något, från typ två till lite över fyra, snackade en massa skit och diskuterade allt från Power Meet (som båda ska gå på i sommar) till tonårsgraviditerer och aborter.
vi köpte en varsin Piggelin på Hemköp, och gick sen till Hydro-macken och köpte en varsin glass till (jag tog en Cornetto Jordgubb och hon tog en Calippo Cola eller nåt :P)

sen finns det lite tråkiga nyheter också.
mina vita gympaskor som köptes typ förra veckan eller någonting, sitter inte bra. efter att jag har haft dom hela dagen idag, har jag ett stort skavsår på varje häl. hata-hata-hata. kanske för att de är allmänt dåliga (men jag hade ju exakt likadana förra sommaren, och dom satt bra :/) eller för att jag hade hälstrumpor, men iallafall, jag är besviken.
jag var såklart  tvungen att ringa mamma på jobbet och gnälla lite.

Carro skulle kanske kidnappa mig imorron med, haha, och jag har inget för mig... så, ja, varför inte? :P

pusspuss,
Fia

Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

Jag vill med ha en Pöjk, as you know, ahha vi får väl ragga på sommar och om inte annat på POWER MEET :D
haha gud va kul vi hade xD
man måste få bara barnslig i bland :D
Puss

Jag går under namnet: Lina

hahah jaa.. Det är ju jätte fint i tyskland!
men du har rätt, maten är nästan oätlig, å bara för att annars skulle jag dö av hunger, å det vill vi ju inte XD

2007-04-16 @ 08:26:50
Bloggen: http://soy.blogg.se
Jag går under namnet: Fia

och DET vill vi ju inte :)

2007-04-19 @ 17:01:16
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback